Spørsmål og svar

Generelt

Sports Events 365 - hvem er vi?

Vi er en gjeng med ulik faglig bakgrunn (advokater, ingeniører, programvareutviklere, markedsførere) som også er sportsinteresserte. Vi pleide å reise mye rundt i verden og var alltid på jakt etter neste arrangement. Tidlig i 2006 bestemte vi oss for å gjøre vår hobby til vårt virke og startet Sports Events 365 Ltd. Vi ønsket at alle sportselskere skulle få fullstendig informasjon om hva som skjer uavhengig av sted og at de også skulle bli i stand til å finne hver kamp og turnering. Vi utviklet den første søkemotoren der du kan søke etter sportsarrangementer over hele verden. Vi la også til muligheten til å kjøpe billetter på nettet for de fleste av arrangementene som vi viser på vår side. Våre priser er både konkurransedyktige og gode. Vår kundeservice er tilgjengelig for deg døgnet rundt, syv dager i uken. Vi tror på god service, og kjærlighet til sport!

Kan jeg få tak i deg hvis jeg har noen spørsmål?

Når du har kjøpt billetten din, kan du bruke vår alarmsentrals kundeservice nummer + 353-1-526-2839 og + 34-93-1846750. Disse telefonnumrene bør brukes av eksisterende kunder og kun i forbindelse med kjøpte billetter. Vår kundeservice vil håndtere alle spørsmålene, slik at du kan slappe av og nyte turen. Det er viktig å informere oss raskt dersom det oppstår noen problemer med billettene eller levering.

Hva skjer hvis et arrangement blir utsatt eller avlyst?

I sjeldne tilfeller kan et arrangement bli utsatt eller kansellert. Vi er ikke forpliktet til å varsle deg om en slik endring. Hvis vi vet det vil vi likevel informere deg så raskt som mulig, slik at du vil kunne være i stand til å bruke dine billetter for å delta på ny dato (hvis arrangementet er utsatt). Hvis du ikke er i stand til å delta på det nye arrangementet, vil vi gjøre vårt beste for å tilby refusjon eller videresalg av billettene. Dersom arrangementet er helt avlyst, vi vil be om refusjon fra arrangørene. I mange tilfeller blir slike refusjoner gitt. Vennligst merk: Vi er bundet av arrangørenes betingelser som er forskjellig fra arrangement til arrangement. Vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe, men vi kan ikke garantere at vi klarer det.

levering

Hvordan får jeg billettene?

Sjekk leveringsalternativet eller alternativene ved å klikke på + -ikonet ved siden av hver kategori. Du finner samme informasjon også ved å klikke på Kjøp-knappen. Det finnes ett eller to alternativer som er tilgjengelige for hver billettkategori. Merk: forskjellige kategorier kan ha forskjellige leveringsalternativer, selv for samme arrangement. Noen retningslinjer: Vanligvis leverer vi billettene til hotellet ditt, natten før kampdag. Leveringen skjer av lokale kurertjenester. I noen tilfeller vil vi sette et sentralt samlingspunkt, vanligvis når du kommer til dagen for kampen, eller ikke har en hotellreservering, eller hvis hotellet er ute av byen. Du vil motta leveringsinformasjonen via e-post etter at billetten din er bekreftet. Pass på at du har de fulle instruksjonene fra oss om nøyaktig plassering for avhenting, selv om avhentingen er på stedet. Vi vil lede deg til en nøyaktig posisjon. Ytterligere leveringsalternativer er E-billett, mobil billett og flash-seter. Levering til hjemmeadresse er også mulig for noen arrangementer. Leveringsinformasjon kan endres, og vi vil kontakte deg så snart vi vet om det. Husk derfor å sjekke e-postene dine fra tid til annen, selv når du reiser.

Bør jeg informere hotellet at mine billetter vil bli levert til hotellet?

Det er svært viktig at du informerer hotellet. De bør vite at du venter på en konvolutt og at hotellresepsjonen må motta levering og signere den. Noen retningslinjer: Sørg for at hotellet er villig til å akseptere og lagre konvolutten for deg. Sørge for at vi SE365 vet hvilket navn rommet er booket i. Ikke informer om at det er sports billettene du venter på, dette for å unngå risiko for tyveri. Sports Events 365 er ikke ansvarlig for mislykket hvis hotellet ikke vil godta levering på dine vegne.

Vi planlegger ikke å bo på hotellet som ligger i byen der eventet er, men den eneste leverings måten for vår billett er til hotellet. Hva kan vi gjøre?

Vi vil trolig være i stand til å gi deg en alternativ løsning, vanligvis ved å tilby en avhentningsplass på et sentralt hotell eller et annet sentralt sted, spesielt på følgende steder: Barcelona, Madrid, London, Manchester, München og Paris. Når du bestiller billetter på nettside så ligger en relevant kommentar i boksen for notater. Vi vil kontakte deg og gjøre vårt beste for å hjelpe deg. Vær oppmerksom på at en leveranse avgift belastet for levering av billetter til en alternativ avhentningsplass.

Hva er en mobil billett?

En mobilbillett er en billett som bare vises på en mobil enhet. Den billetten har en unik strekkode som blir skannet ved inngangen til spillestedet. Vi sender deg dine Mobile-billetter med instruksjoner om hvordan du åpner en konto på en spesiell nettside eller en app for å se Mobile-billettene. I noen tilfeller sender vi et skjermbilde av billettene til mobilenheten. En mobilbillett kan bare brukes med en mobiltelefon og kan ikke skrives ut.

Hva er en Flash Seat billett?

Flash Seats er et kredittkortbasert digitalt billettsystem som lar deg legge inn en begivenhet ved å vise kredittkortet ditt. Kredittkortet brukes kun til identifikasjon slik at du kan komme inn på arenaen. Når vi sender deg Flash Seats-billetter vil du få et varsel med instruksjon om hvordan du registrerer og aksepterer billettene. Under registreringen vil du angi kredittkortopplysningene dine. Når du er på stedet må du vise samme kredittkort ved inngangen og du får da alle billettene dine. Flash-billetter kan ikke skrives ut.

Bestilling og betaling

Hva skjer hvis jeg ikke har bestilt et hotell ennå?

Hvis du ikke har hotellinformasjon ennå, er du hjertelig velkommen til å legge inn bestillingen og sende inn hotellinformasjonen på et senere tidspunkt. For å sikre riktig levering må dette gjøres en uke før arrangementet. Vårt kundeservice-team vil holde kontakten med deg etter at billettene er bestilt og bekreftet. Vær oppmerksom på at i noen tilfeller, og spesielt hvis hotellet er utenfor byen, eller hotellet ikke har kvelds eller nattåpen resepsjon, kan vi endre leveransen til et annet leveringssted, dvs. at du vil bli bedt om å komme til et sentralt plassert byrå for å hente billettene.

Hvorfor er billettprisene høyere enn pålydende verdi?

Sports Events 365 arbeider i annenhåndsmarkedet, noe som betyr at tilgjengelighet og prisen bestemmes av markedets tilbud og etterspørsel. På grunn av dette forventes prisene å stige og refererer verdien på den opprinnelige prisen spesielt på utsolgt og ettertraktete kamper. Vær oppmerksom på at vi ofte kjøper billetter til priser høyere enn den opprinnelige prisen og bare sette på en liten avgift for å dekke kostnadene som påløper ved å håndtere din bestilling. Disse kostnadene skal dekke stadige oppdateringer av vår flerspråklige nettside, gi et nettverk av representanter og leverandører, kjøp av sesongkort og ikke for å glemme vår utmerkede kundeservice. Vi gjør vårt beste for å gi konkurransedyktige priser samtidig som den tilbyr et bredt spekter av billetter sammen med en profesjonell kundeservice.

Kan jeg avbestille av en eller annen grunn, etter at jeg har gjort en bestilling?

Våre avbestillingsregler er beskrevet i punkt nr 4 i vilkårene.

Jeg har nettopp kjøpt en billett på nettet, hva skal jeg motta og hva skjer videre?

I løpet av de neste minuttene får du en automatisk e-mail som bekrefter at vi har mottatt bestillingsdetaljene og begynt å håndtere den. Hvis billettkategorien ble merket "Umiddelbar bekreftelse", er det sannsynlig at du får den endelige bekreftelsen innen minutter. Andre billetter vil kreve lengre tid å behandle, inntil en arbeidsdag. Vanligvis får du nok en email innen få timer med alle detaljer vi trenger for å sikre levering av billettene. Det er ikke nødvendig å kontakte oss. Hver ordre behandles med en gang. Skulle du ha spørsmål eller forespørsler, før eller etter bestilling, vil vi gjerne snakke med deg, bare bruk vårt kontaktskjema eller ring oss på + 353-1-679-2184 eller bruk chatten.

Hva er de tilgjengelige betalingsmidler for bestilling av billetter?

Vi aksepterer alle de fleste kredittkort som standard betalingsmetode på vår side. Hvis du ønsker å betale med American Express kan du velge USD som betalingsvaluta. Vi arbeider i samsvar med de strengeste clearing standarder (PCI). I noen tilfeller må vårt salgsteam be om ytterligere personopplysninger eller dokumentasjon for å hjelpe sluttføre bestillingen. Bankoverføringer - vær oppmerksom på at nettbetalinger kan ta opptil tre virkedager å prisen på billettene kan endre eller billetter kan ta slut på lager. Derfor, hvis du ønsker å betale via bankoverføring, vennligst ta kontakt med vårt salgsteam om det er mulig å holde din billett til bankoverføring er fullført. For Paypal betaling - Ta kontakt med vårt salgsteam.

Sitteplass

Kan dere garantere at vi vil få sitte sammen?

Med mindre annet er oppgitt, kan vi garantere dere minst å få sitte i par. Hvis dere er tre eller flere vil vi gjøre vårt beste for å plassere dere sammen, men vi kan ikke garantere dette. Hvis dere MÅ sitte sammen, anbefaler vi å kontakte vår kundeservice for en avklaring, enten gjennom telefon eller e-post. I de fleste tilfeller vil vi være i stand til å bekrefte en slik forespørsel. Vi tilbyr noen ganger "enkeltbillett". Disse er som regel billigere, men er akkurat som navnet antyder, singler. Legg merke til at på enkelte arenaer (som Barcelonas "Camp Nou") er sitteplasser sammen noen ganger diagonale eller vertikalt tilstøtende seter.

Hvor skal jeg sitte?

Billettkategorier som vi tilbyr er spesifisert på hvert arrangements side og vi gir deg alle informasjonen vi har tilgjengelig. Hvis vi bare skriver "langside" eller "kortsiden", betyr det at vi ikke har noe mer spesifikk informasjon fra det aktuelle nettstedet. Vi vil alltid tilby de beste tilgjengelige billettene, men kan ikke gi nøyaktige detaljer, eller garantere eksakte setene. Husk at de kampene vi selger billetter vanligvis er utsolgt.